Mejeriforeningen, Casebeskrivelse
Alle kender skolemælk, men hvad er skolemælkspatruljen? Mejeriforeningen havde et ønske om, at udbrede kendskabet om skolemælkspatruljen, hvor det er eleverne der pakker mælken til skolens øvrige elever. Videoen havde til formål at brande konceptet til andre skoler.
Services
Idégenerering
Videoproduktion
Løsning
For at kunne fortælle alle fordelene ved skolemælkspatruljen har vi besøgt en skole, som gør brug af ordningen. Her har vi talt med rektor, klasselærerne, kantinepersonale samt de elever som agerer skolemælkspatrulje. Hensigten med dette var at fortælle om de positive effekter, fra flere forskellige synspunkter, samt at nedbryde nogle af fordomme der kan være i forbindelse med ordningen.
Se casen
Det siger kunden
Vi har været yderst tilfredse med samarbejdet med Orama. Både i den indledende fase oplevede vi rigtig god sparring, da vi i fællesskab fik afklaret, hvad vores Skolemælksvideo skulle have af fokus og hvordan den skulle laves, men også ift. slutproduktet synes vi, at vi er kommet virkelig godt i mål. Jeg kan ærligt sige, at vi undervejs har oplevet et stort engagement og en solid involvering fra Mads & Co’s side.
Rasmus Nielsen, Senior Marketing Manager, Mejeriforeningen.